מכירים את המצב שאתם מתקשרים לליד חדש ושומעים: ״מי זה?" "לא השארתי שום פרטים!״. שיחות כאלו הן מתסכלות וגם שורפות את הזמן היקר שלכם. אם תחשבו על צוות המכירות, זה לזרוק לפח סכומי כסף עצומים.
5 דרכים פשוטות בעזרתן תצליחו ליצור לידים מאד איכותיים, כבר בקמפיין הבא.
דף נחיתה ארוך הוא אחד הכלים הטובים ביותר כדי לייצר לידים איכותיים לעסק. בדף כזה אתם יכולים לפרט ולהסביר מהו המוצר או השירות שאתם מציעים, מהם היתרונות והתועלות שלהם, למי הם מיועדים, ועוד פרטים חשובים.
ככל שהמידע בדף הנחיתה מקיף ומפורט יותר, כך הסיכוי גדל שהליד יהיה איכותי יותר. הגולש יקבל תמונה ברורה על מה מדובר, ויוכל לקבל החלטה מושכלת אם המוצר/ שירות שלכם מתאים לצרכיו.
שימוש בדף נחיתה ארוך חוסך גם זמן יקר של צוות המכירות. כאשר המידע ברור וזמין, פחות לידים ירשמו רק כדי "לברר" או מתוך סקרנות.
הקפידו לכתוב את דף הנחיתה בשפה פשוטה וברורה, עם חלוקה נוחה לפסקאות וכותרות. תנסו לשלב תמונות, גרפיקה וסרטונים ככל שניתן כדי להמחיש את המסר.
כלל הברזל שלנו: "כל המוסיף, גורע"
אחת הדרכים הטובות למשוך לידים איכותיים היא דרך מנועי חיפוש כמו גוגל. גולש שמחפש את הפתרון לבעיה שלו כבר מדורג כמתעניין חם. אם בפייסבוק אנחנו משתמשים בשיטת ההפרעה/ דחיפה, בגוגל אנחנו רק מושכים את הגולשים שהכי דחוף וחשוב להם לקבל תוצאה ומחפשים עכשיו את הפתרון.
זה עובד גם בקידום האורגני וגם בממומן. כך כאשר אנשים מחפשים מידע רלוונטי, הם מוצאים את התוכן שלכם ונחשפים להצעה שלכם. שימוש נכון במילות מפתח וביטויים, הוא דרך מצוינת למשוך לידים איכותיים מן הרשת.
כלל הברזל שלנו: אם מישהו מחפש אותי, אני צריך להיות שם
סרטון שיווקי הוא סרטון קצר המסביר באופן בהיר ופשוט על המוצר או השירות שלכם. לעומת תמונה סטטית, לסרטון יש יתרון בכך שהוא מעביר מסר בצורה חזותית ודינמית.
סרטון שיווקי יכול להסביר בדיוק מה אתם עושים, מהם הבעיות שאתם פותרים ומהו הערך שהלקוחות מקבלים. סרטון נכון יכול לייצר לידים איכותיים מאוד, כיוון שהוא מעורר עניין וסקרנות.
קדמו ופרסמו את הסרטון באתר שלכם, ברשתות חברתיות וביוטיוב. דאגו שהוא יהיה זמין ונגיש בכל הפלטפורמות השיווקיות שלכם. סרטון איכותי הוא אחת הדרכים הטובות למשוך לידים פוטנציאליים.
כלל הברזל שלנו: כדי למצוא את הסרטון הטוב ביותר, יוצרים הרבה סרטונים מאשר משקיעים את הכל בסרטון אחד "מושלם"
האויב הגדול ביותר בתקשורת מול הלידים זה הזמן. כל שעה שחולפת מאז השארת הפרטים, הליד פחות ופחות זוכר על מה מדובר. אל תתפלאו שהוא לא זוכר אתכם אפילו יומיים אחרי זה. הדרך הכי פשוטה לפתור את הפער הזה, היא ליצור מערכת יחסים בדיוק מהדקה הראשונה שהגולש השאיר את הפרטים שלו.
תצרו מערך אוטומטי, ששולח הודעה לליד, כבר מהרגע הראשון אחרי ההרשמה. כך אתם נותנים לו הזדמנות להמשיך את התקשורת איתכם באופן ישיר בערוץ הנוסף ובעיקר מצליחים לתפוס לידים שהפתרון מאוד דחוף להם.
כלל הברזל שלנו: אוטומציה ותקשורת שוטפת עם הלידים
צ'אטבוט ליצירת לידים הוא מנגנון יצירת לידים איכותיים, אלטרנטיבי לטופס לידים או הרשמה בדף נחיתה. בין היתרונות של צ׳אטבוט:
>> מענה מהיר וזמין 24/7 ללקוחות פוטנציאליים.
>> איסוף פרטים ראשוניים על הלקוח וצרכיו.
>> שליחת מידע שיווקי רלוונטי ללקוח.
>> תיאום פגישה או שיחת מכירות.
>> מענה לשאלות נפוצות וחיסכון בזמן תמיכה אנושית.
>> סינון של לידים לא רלוונטיים.
אנחנו פיתחנו את הדור הבא של צ'אטבוטים, שמסוגלים לעשות הרבה מעבר.
התנסו עכשיו בלידבוט החכם שלנו כאן בקישור הזה.
כלל הברזל שלנו: תשקיעו הכל כדי לקבל כמה שיותר לידים מסוננים ורלוונטיים
אתם מוזמנים לצפות גם בסרטון בנושא:
יצירת לידים איכותיים היא אחד האתגרים הגדולים בעולם השיווק והמכירות. באמצעות דף נחיתה ארוך, קידום ממומן במנועי חיפוש, סרטון שיווקי, תקשורת ישירה ולידבוט חכם - אפשר לשפר משמעותית את איכות הלידים שמובילים בפועל ליותר מכירות.
יישום הטיפים הללו יעזור לחסוך זמן יקר של צוות המכירות, ולייצר לידים איכותיים וממוקדים יותר.
הקפידו לבחון את התוצאות ולשפר בהתאם - איכות הלידים תגדל בצורה משמעותית!
מיכאל משווק מאוד מנוסה. בנוסף לשיווק בארץ, הוא הצליח גם בשוק הרוסי, גם בארצות הברית. מספר שנים עבד במשרד מהטובים בארץ לשיווק הדיגיטלי.
בן אדם "חולה שיווק" ודיגיטל, בנה מעל 3,000 קמפיינים, מזמן עבר את 10,000 השעות שלו, מומחה בכל הפלטפורמות לשיווק הממומן, כל הזמן לומד את הטכניקות והשיטות הכי מתקדמות, מתנסה בכל הכלים החדשנים בעולם השיווק ומשלב אותם אצל הלקוחות.
מיכאל גונופולסקי
מייסד ומומחה הטכני של חברת GM Digital
☑ אני מבקש.ת לקבל חדשות, הודעות ועידכונים בנוגע לשיווק דיגיטלי, בהודעות ובדוא"ל.
אם גם לכם נמאס מטפטוף של לקוחות ובזבוז תקציב מדיה על לידים לא רלוונטיים, כדאי שנכיר.
אנחנו בחברת GM Digital מגדילים רווחים לעסקים כמו שלכם, עם החזר על השקעה גבוה, בעזרת שיטת עבודה ברורה ומוכחת, התעמקות אובססיבית בנתונים ובתוצאות ובשילוב טכנולוגיות פורצות דרך.
✅ אם העסק שלכם מבוסס על לידים
✅ ותקציב שיווק שלכם מעל 4,500 ש׳׳ח בחודש
הירשמו עכשיו כאן למטה, לשיחת היכרות וניתוח האסטרטגיה הנכונה שלכם.